داروهای گیاهی برای کراتینین 3.9 با کلیه کار 33٪
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داروهای گیاهی برای کراتینین 3.9 با کلیه کار 33٪

اگر کلیه 33٪ کار کند چه؟ چرا کراتینین تا 3.9 افزایش می یابد؟ در مورد پذیرش داروهای گیاهی چطور؟ شما می توانید پاسخ را در مقاله دریافت کنید.
کلیه ارگان اولیه برای تولید ادرار، حذف سموم و زباله های مختلف از بدن، تعادل الکترولیت و غیره است. هنگامی که کلیه تنها 33٪ کار می کند، تعداد زیادی از آب، مواد پر از کار و مواد مضر وجود خواهد داشت در بدن جمع شده. تحت این شرایط، بیماران ناراحتی زیادی خواهند داشت. همچنین کراتینین که به عنوان نشانه ای از عملکرد کلیوی در کلینیک تلقی می شود، افزایش می یابد.
امروزه دیالیز و پیوند کلیه نیز راه اصلی برای درمان بیماری کلیه هستند. اما بیماران با کراتینین 3.9 هنوز می توانند شرایط بیماری را با درمان طبیعی ذخیره کنند. متخصصین کلیه بیمارستان کلیه شیدیاژووان قول میدهند که به آنها کمک کنند تا بیمار از آسیب کلیه جلوگیری کند و از طریق استفاده از داروهای گیاهی، درمان کامل و درمان با سم زدایی، شرایط صاف بیماری را حفظ کند.
حمام کامل حمام برای حمام کردن پای بیماران با سوپ طب چینی برای حدود نیم ساعت در هر درمان است. حمام درمانی کامل می تواند گردش خون را افزایش دهد، سموم و مواد زائد مختلف را خارج از بدن حمل می کند و مواد مغذی بیشتری را به کلیه می رساند. در این مورد، سلول های ذاتی کلیه فعال خواهند شد، علائم تسکین می یابد و عملکرد کلیه بهبود می یابد.
درمان با سم زدایی پس از آن انجام می شود که متخصصان کلیه طی چندین سال تحقیقاتی در مورد درمان طبیعی بیماران مبتلا به نارسایی کلیه انجام می دهند. این هدف در پاک کردن تمام سمهای ذخیره شده است. به عنوان یک نتیجه، آن را از کلیه ها جلوگیری از آسیب رساندن و ایجاد یک محیط سالم برای کلیه که درمان می شود. و سطح کراتینین کاهش می یابد.
اگر شما علاقه مند به داروهای گیاهی برای کراتینین 3.9 با کافئین 33٪ هستید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا آزمایشات آزمایشگاهی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: